Train Sim World eksiksiz kabin içi etkileşim, tutarlı lokomotif detayları, gerçek dünya rotaları ve saatler süren oynanışı ile herkes için mükemmel, etkileyici bir birinci şahıs simülatördür. Yepyeni Train Sim World 2020 Edition ile yola koyul ve yeni becerilerde ustalaşmak için ihtiyacın olan her şeyi al. Yeni "Yolculuklar" özelliği 24 saati aşan senaryolar, eğitim modülleri ve her rota için hizmet tarifelerinde sana rehberlik edecek. Ayrıca rotalarda uzmanlaştıkça açılan yüzlerce demiryolu işini yeni bir ilerleme takipçisi ile görebileceksin. Gerçek dünya rotaları içerir: Almanya'daki Spessartrampe yokuşunda tırmanma mücadelesi ver, New York Pensilvanya istasyonunda yer altını keşfet veya Manchester'ın Victoria İstasyonu'nun görkemine kapıl. Her rotada gerçekçi bölgesel sinyalizasyon sistemleri ve yepyeni mücadeleler bulacaksın. Yolculuğunu bugün başlat!