Ninja Kaplumbağalar Splinter'ın Kaderi ve üç DLC. Ninja Kaplumbağalar Splinter'ın Kaderi'nde 7 oynanabilir kahraman ve Hurdalık seviyesi ile NYC'de kavga edin. Bu paket şunları içerir: Ninja Kaplumbağalar Splinter'ın Kaderi Ninja Kaplumbağalar Splinter'ın Kaderi - Casey Jones ve Hurdalık Kargaşası DLC Ninja Kaplumbağalar Splinter'ın Kaderi - Metalkafa Karakter DLC Ninja Kaplumbağalar Splinter'ın Kaderi - Alopex Karakter DLC Ninja Kaplumbağalar Splinter'ın Kaderi Splinter'ı Foot Clan'dan kurtarmak için roguelike bir macerada Turtles'ı serbest bırakın! Ninja becerilerini ustalaştırın, cesur kooperatif oyununda birleşin ve ikonik NYC mekanlarını fethedin. Casey Jones ve Hurdalık Kargaşası DLC Kaplumbağaların arkadaşı ve kanunsuz savaşçı Casey Jones, her zaman hokey sopasını eline alıp hasar vermeye hazırdır. Dahası, NYC'nin çatılarına giden bir kestirme yolu biliyor! Garip bir şekilde, yolları onları doğrudan Hurdalıklar ve Punk Frog bölgesinden geçiriyor. Metalkafa Karakter DLC Turtles'ı tamamlayan benzersiz bir oyun stiline sahip, sevimli, silahlı ve hazır Metalkafa olarak oynayın. Blaster'larını ateşleyin, dönen bir füze çılgınlığına dönüşün ve düşmanları durdurmak için kara mayınları atın. Metalkafa, yeni (ücretsiz!) Robotik Güçlerimizle uyumludur. Alopex Karakter DLC Mutant kutup tilkisi ve ninja suikastçısı Alopex ile tanışın. Orak benzeri kama'sını ustaca sallayarak düşmanlarını kolaylıkla keser. Yakın mesafeden kunai'sini fırlatarak güçlü bir hasar verir.