Ninja Kaplumbağalar Splinter'ın Kaderi
KAPLUMBAĞA GÜCÜNÜ GÖSTER! Arkadaşlarını topla, en sevdiğin Kaplumbağa'yı seç ve Usta Splinter'ı Ayak Klanı'ndan kurtarmak için bir roguelike maceraya atla! Ninja becerilerinde ustalaş, çevrimiçi veya yerel işbirliğine dayalı etkileyici modda arkadaşlarınla birlikte oyna ve New York'taki simgeleşmiş konumları ele geçir. Daha hızlı tempolu ve yüksek yoğunluklu bir mücadele mi arıyorsun? Öngörülemeyen denemeler, Lanet ve Kudret sistemi, yeni biyomlar, korkutucu Tayf düşmanlar ve arkadaşlarınla yaşayacağın daha da kaotik eğlenceyle dolu yepyeni Arcade Moduna dal! ETKİLEYİCİ İŞBİRLİĞİNE DAYALI MOD Her denemenin bir öncekinden farklı olduğu hızlı tempolu roguelike aksiyon türündeki Splinter'ın Kaderi'nde heyecana hazır ol. Rastgele güçlendiriciler, oda düzenleri ve boss etkenleriyle heyecan hiç bitmeyecek. Her biri eşsiz güçlere sahip dört Kaplumbağa'nın hepsini kontrol et ve işbirliğine dayalı etkileyici modda arkadaşlarınla birlikte oyna. New York'un simgeleşmiş mekânlarını keşfet, Kaplumbağa güçlerini geliştir ve zorlu düşmanlarla yüzleşmeye hazırlan. GÜÇLERİNİ YÜKSELT Su ile ateş, utrom ile balçık, ışık, karanlık, robotik ve en önemlisi de Ninja güçlerinde ustalaşarak Kaplumbağaların için eşsiz ve harika dizilimler oluştur. Her denemede karşına yeni mücadeleler ve fırsatlar çıkar. En sevdiğin dizilimleri keşfet, mükemmelleştir ve dostlarınla birlik olup düşmanlarını yok et. HEYECAN VERİCİ BİR HİKÂYE Splinter, Shredder tarafından kaçırıldığında tüm New York'ta gizemli portallar ortaya çıktı. April ve Metalkafa, kurtarılmış yadigârları ipuçları bulmak için analiz ederken Kaplumbağalar, Ayak Klanı'nın elinden babalarını geri almak için savaşır. Gelgelelim, Kaplumbağa tayfası, Splinter'ın uzak dünyalardaki konumuna yaklaşırken gölgelerde daha da büyük bir tehdit varlığını sürdürmektedir... PC için ek ayarlar, denge ve ayar iyileştirmeleri içeren Splinter'ın Kaderi'nde DÖVÜŞ, UYUM SAĞLA, TEKRARLA portal döngüsüne gir. Şehre yeniden barış getirmeye hazır ol!