The Dwarves
The Dwarves, güçlü bir hikayeye ve taktiksel olarak zorlu ve gerçek zamanlı savaşlara sahip, fantastik bir rol yapma oyunudur. Her biri kendine özgü becerilere sahip 15 oynanabilir kahraman, akıllıca görevlendirilmeyi bekliyor. Sayıları sizden oldukça fazla olan orklar, ogreler, elfler, bögnilim, zombiler, kara büyücüler ve çok daha fazla düşmana karşı savaşın ve onlara gerçek yüzünüzü gösterin. Markus Heitz'ın çok satanlar arasındaki "The Dwarves" adlı romanından uyarlanan The Dwarves oyunuyla, en havalı fantastik ırk hakkındaki büyüleyici hikayenin keyfini çıkarın! Taktiksel gerçek zamanlı savaşlar: Bir avuç kahramanla yüzlerce düşmana karşı savaşacaksınız. Bir sonraki akıllı hamlenizi taktiksel olarak planlamak için istediğiniz zaman oyunu durdurabilirsiniz. Kalabalık Dövüş: Savaş alanındaki tüm yaratıklar fiziksel karmaşıklığa sahip; bu yüzden, savaşlar özellikle dinamik ve "canlı" görünüyor ve birçok taktiksel hile sunuyor. Büyüleyici hikaye: Girdlegard'daki macera dolu yolculuğunda cüce Tungdil'e katılın. Dünyayı keşfet: Sırları açığa çıkarın, oyun dünyası ve sakinleriyle ilgili daha fazla bilgi edinin ve isteğe bağlı bulmacaları çözün. Dünya haritasını detaylı bir şekilde incele: Girdlegard, karlarla kaplı tepelerden ışık saçan çöllere uzanır. Dünya haritası üzerinde özgürce dolaşabilir, birçok karakterle tanışabilir ve maceralar yaşayabilirsiniz. Ama dikkatli olun; dünya haritasındaki eylemlerinizin çoğu, etkisi uzak diyarlara ulaşacak sonuçlar doğurabilir! Cüceler! Nihayet tüm gözler en havalı fantastik ırkın üzerinde. Sakallı baltacıların oyuncu olmadığı günler sona erdi: Cücelerin çağı başladı!