Supermarket Simulator
Mağazanızı tasarlayın; verimlilik ve estetik için optimize edin. Ürünlerin yerleştirileceği yerleri belirleyin, koridorları yönetin ve müşterileriniz için sorunsuz bir alışveriş deneyimi sağlayın. Stok siparişlerinizi oyun içindeki bilgisayar ile verin. Ürünleri kutularından çıkarın, depo odasında düzenleyin ve raflara, buzdolaplarına ve donduruculara yerleştirin. Ürünleri okutun, nakit ve kredi kartı ödemelerini alın ve müşterilerin alışveriş ve kasa deneyiminden memnun ayrıldığından emin olun. Gerçek zamanlı bir pazarın karmaşıklıklarında yol alın. Fiyatlar düştüğünde ürünleri satın alın ve müşteri memnuniyeti ile kâr marjı arasında denge kuracak en iyi satış fiyatlarını belirleyin. Kar elde ettikçe yeniden yatırım yapmayı düşünün. Mağazanızın fiziksel alanını genişletin, iç mekanları iyileştirin ve perakende dünyasının değişen taleplerine sürekli olarak uyum sağlayın. Mağazanızı benzersiz yapmak için kişiselleştirin. Zeminlerinizi özelleştirin, duvarlarınızı boyayın, kategori tabelaları asın ve daha fazlasını yapın. Her müşteri mağazanızı şahsen ziyaret etmez. Müşterilerden online siparişler alın, paketlerini hazırlayın ve şahsen teslim edin. Teslimat ücretleri ödemekten bıktınız mı veya indirimli fiyatlar mı arıyorsunuz? En iyi fırsatlar için yerel pazarları ziyaret edin. Mağazanızı parlatın. Zemini temizleyin, çöpü çıkarın ve pencerelerinizi parlatın, böylece mağazanız tertemiz olur. Herkes ücretli müşteri değildir. Mağazanızı hırsızlardan korumak için kameralar, alarm antenleri gibi güvenlik araçları kullanın veya güvenlik görevlileri tutun. "Supermarket Simulator", bir süpermarketi yönetmenin her detayının canlandığı rahat bir birinci şahıs simülasyonudur. "Supermarket Simulator"da her karar önemlidir. Müşteri memnuniyeti ve finansmanı dengelerken mütevazı bir işletmeyi perakende devi haline getirmek için fırsatı değerlendirecek misin?