Hardware DLC
Hardware DLC ile mağazanızı bir Kendin Yap (DIY) cennetine dönüştürün! Müşterilerinize çok amaçlı aletler, tornavidalar, ölçüm aletleri, çivi setleri, silikon tabancaları, duvar askıları, kablo klipsleri, montaj bandı, taşınabilir alet kutuları, alyan anahtar setleri ve daha fazlasını içeren çeşitli temel araçlar ve ev geliştirme ürünleri sunun. Raflarınıza pratik, DIY dostu ürünler getirin ve süpermarketinizi günlük hırdavat ihtiyaçları için vazgeçilmez bir yer haline getirin.