Electronics DLC
Yeni Electronics DLC ile mağazanıza güç katın! Envanterinizi LED ampuller, power bankler, USB şarj cihazları, flash bellekler, kulaklıklar, Bluetooth hoparlörler, görüntülü kapı zilleri ve daha pek çok popüler günlük teknoloji ürünüyle genişletin. Müşterilerinize bağlantıda kalmaları, enerji sağlamaları ve donanımlı olmaları için ihtiyaç duydukları her şeyi vererek, süpermarketinizi gerçek bir teknoloji merkezine dönüştürün.