Sniper Ghost Warrior Contracts
Bu oyun Xbox Series X üzerinde geriye doğru uyumludur ve bu konsolda 60FPS hızda 2K çözünürlüğü destekler. Gerçeğine en yakın deneyimi sunan bu keskin nişancı savaş oyununda müthiş bir suikastçı ol. Geniş, açık uçlu haritalarda sürükleyici bir tek oyuncu mücadelesine atıl. Başarı için taktiksel düşünmen, hedefine fark ettirmeden pozisyon alman ve uzak mesafeden atışlarında tam isabet kaydetmen gerek.