HUB-93
HUB-93, standart Çin keskin nişancı tüfeğinin başka ülkelerin güvenlik güçlerine satılmak üzere üretilen versiyonu. Son dönemde ortaya çıkan Özgür Sibirya Ordusunun bu silahtan çok miktarda sipariş verdiği biliniyor.