HJ 7.62
HJ 7.62 Çin Ordu, Polis ve Kamu Güvenliği Kuvvetlerinden sınırlı sayıda personele verilen sürgü mekanizmalı bir keskin nişancı tüfeği. Sibirya karaborsasında bulunabilenlerin kaynağı ise muhtemelen özel güvenlik şirketlerine çalışan Çinli paralı askerler.