Ryan'ın Kurtarma Ekibi
Ryan'ın arkadaşları kötü Dark Titan, Robo Combo ve Packrat tarafından kaçırıldı. Onları yalnızca sen kurtarabilirsin! Slime, uzay gemisi kullanan düşmanlar ve Ryan'ın Sürpriz Yumurtalarıyla dolu bir maceraya atıl. Güneş Altınlarını ve Sürpriz Yumurtaları toplayarak yeni mağaza eşyaları aç ve karakterini eğlenceli uzaylı şapkaları, oyuncu ekipmanları ve daha fazlasıyla özelleştir. Platform becerilerini ve özel hareketlerini kullanarak da günü kurtar. Bu düşmanları yalnız başına yenemezsin. O yüzden Ryan'ın Dünyası'ndan neşeli karakterlerin arkanda olması iyi olmuş. Gill'in Fıçılarını, Moe'nun Uzay Gemisini ve Peck'in Slime'ını kullanarak düşmanları sersemlet ve yen. Dev bir Shelldon'a bile binebilirsin! Birbirinden harika Oyuncak, Korsan, Uzay ve Tarih Öncesi dünyalarını keşfederken hepsiyle karşılaşacaksın. Ryan'ın arkadaşları da kurtarılmak için seni bekliyor olacak. Hangi kahraman olacağını seç: Ryan, Combo Panda, Alpha Lexa ya da Gus the Gummy Gator. Sonra da Ryan'ın Dünyası'na atla. Bir arkadaşını ya da bir büyüğünü yerel iki oyunculu modda seninle oynamak için davet et. Uzay Gemisi Uçuşu ve Yerden Yüksek gibi heyecanlı oyunları dene. Dark Titan'ı ve onun zalim müttefiklerini yenebilecek misin?