Rustler
Grand Theft Horse - Krallığı Fethet veya Alaşağı Et Klasik GTA oyun deneyimi orta çağ görünümünde. Büyük Turnuva, ödül olarak prensesin elini sunuyor. Yerel bir hayduttan şampiyona dönüş ya da dönüşme. Dostum (bu sensin) ve arkadaşın (genellikle adı kankadır), kutsal el bombaları, peşkeş çekilmiş atlar ve beraberlerindeki halk şairleri ile ödülü kazanmak için buradasınız. Bu, mizah yeteneğiyle harmanlanmış bir çılgınlık ve kargaşa. Önemli Özellikler  Grand Theft Horse: Klasik GTA oyun deneyiminden esinlenilmiş bir orta çağ dünyasını kasıp kavur. Kılıçlar, mızraklar, gübreler; işini ne görecekse onu kullan!  Taç Giy: Fakir bir köylü olarak, Büyük Turnuva'yı kazanabilmek için yaratıcı olman gerekecek. Tuhaf ittifaklar kur, düşmanlarını aldat ve dinozor iskeletlerini kazıp çıkar (çünkü; neden olmasın?).  Bir Orta Çağ Sandbox Oyunu: Nasıl ilerlediğin sana bağlı. Zamanını maceraları tamamlayarak, ortalığı altüst ederek ve başkaları namına gülerek geçir!  Etrafta Atlar Koşturuyor: İnekleri gökyüzüne gönder, komşularını çamurda sürükle, birkaç el bombası yuvarla veya sabanla tarlada süslü resimler çiz.  Gücün Romantizmi: Sevdiğin melodileri çalacak bir müzisyen kirala ve maceralarına güçlü bir fon müziği ekle.