Bum Simulator
Bum Simulator, uygunsuz mizah ve akılda kalıcı karakterlerle dolu bir sandbox oyunudur. Günlük yaşamda hayatta kalmanın yanı sıra, birçok benzersiz özelliğin keyfini de çıkarabilirsiniz. İnsanlara güvercin fırlatabilir ve yaşanan paniği izleyebilirsiniz. Yeterince eğlenmiyor musunuz? Kuşlarınızı patlayıcılar ekleyerek yükseltin ve kaosun hüküm sürmesine izin verin. Hâlâ tatmin olmadınız mı? Tamamen yükseltilmiş güvercin kasırgası becerisini görene kadar bekleyin... Sert alkol karışımları oluşturmak için yerde bulduğunuz nesnelerle alkolü karıştırın. Güçlenmek için (cesaretiniz varsa) bunları için veya yıkıcı bir efekt için düşmanlarınıza fırlatın. Her serserinin kendine ait bir alışveriş arabasına ihtiyacı bulunmaktadır. Sizinkinin adı Carl ve o sizin güvenilir mobil envanteriniz. Ayrıca, o sizin en iyi arkadaşınız (hayır, gerçekten). Onu sevmeyi öğreneceksiniz - söz veriyoruz! 80'lerden gelen mutant lağım faresi olan insanlar mı? Elinde kanca olan akli dengesi bozuk bir palyaço mu? Sokakta önünüze çıkan rastgele insanları yumruklamanızı söyleyen canı sıkılmış zengin bir adam mı? Hepsi ve daha da fazlası bizde! Çılgın hikâyeyi takip ederken hepsiyle tanışacaksınız (evet, bu oyunun gerçek bir hikâyesi bulunmakta!) Günlük hayatta kalmak yorucu olabilir, öyleyse neden biraz mola verip rahat bir sığınakta gözlerinizi kapatmıyorsunuz? Karton üslerinizi fethedin, inşa edin ve istediğiniz gibi özelleştirin. Ancak, rakip serseri çetelerinin baskınlarının kaçınılmaz olduğu unutmayın ve bunun için bazı savunma mekanizmaları inşa etmeyi unutmayın! El işçiliği hayatınızı kolaylaştırır. Malzemeleri toplayın ve üssünüze yükseltmeler ve genişletmeler elde etmek için işleyin. Yiyecek aramaktan gına mı geldi? Saksılar inşa edin ve biraz sebze ekin. Daha güçlü güvercinlere mi ihtiyacınız var? Kümesi yükseltseniz iyi olur. Hurda aramak sıkıcı mı geldi? Kirli işleri sizin adınıza yapmaları için diğer serserileri işe alın. Yeterince çalışırsanız, gerçekten kendi kendine yetebilen bir serseri üssü kurabilirsiniz! Duyduk duymadık demeyin! Oyundaki her karakter tamamen seslendirilmiştir. Her diyalog satırından duygu ve kişilik sızıyor, bu da oyunun hikâyesini ve atmosferini daha da iğrenç... hmm... daha da sürükleyici hale getiriyor!