Planet Coaster: Konsol Sürümü
Hayallerindeki eğlence treni parkını oluştururken ve benzersiz ayrıntılara sahip, gerçekten yaşayan bir dünyayı yönetirken kalabalıkları şaşırt ve eğlendir. Beceri seviyen ne olursa olsun fikirlerine hayat ver. Eğlence trenleri, tesisler ve ortamlar dahil olmak üzere 700'den fazla önceden yapılmış nesneyi hızla yerleştirmek için Planlardan faydalan; her parçasına kadar ayrıntılı bir inşaat ile sıfırdan inşa et veya arazi değiştirme araçlarıyla doğrudan zemini dönüştür. Parkını yönetmek bu kadar kolay. Sen fiyatları belirlerken, ortamları yerleştirirken ve heyecan verici yeni oyuncaklar kurarken misafirler gerçek zamanlı bir şekilde tepki gösterir. Katılım sayılarının ve kazançların tavana çıkması için onları eğlendir. İlham mı arıyorsun? Frontier Atölyesini keşfet ve genişleyen imparatorluğunda dünyanın en iyi tasarımlarını kullan. Eğlence trenlerini, ortamları, binaları ve bütünüyle parkları indir veya kendi yaptıklarını yükleyerek takipçi kazan. Büyüleyici havai fişek gösterilerinden büyük yolcu gemilerine kadar yaratıcılığı sınırlayan hiçbir şey yok. Park senin, keyif senin: Ayrıntılı, ödüllendirici kariyer modunu oyna, zorlayıcı senaryoların üstesinden gel veya sandbox modundaki sonsuz yaratıcı olasılıkla hayalindeki eğlence treni parkını inşa et. Al ve oyna: Önceden yapılmış yüzlerce Plan, her seviyeden oyuncuların hızlı bir şekilde heyecan verici parklar yaratmasını sağlıyor. Oyuna gir ve istediğin şeyi, istediğin zaman yap. Yaratıcılığını serbest bırak: Arazileri şekillendir, ortamları özelleştir ve parça parça inşaat ile yaratıcılığını göster. Kusursuz eğlence treni parkını kolayca yap. İlham al ve ilham ol: Frontier Atölyesini ziyaret et ve sonsuz bir harika eser kaynağını indir veya kendi tasarımlarını dünyayla paylaş.