Planet Coaster: Premium Edition
Planet Coaster: Premium Edition ile en iyi eğlence treni parkını oluştur! Sevilen ana oyunu ve ekstra 35 oyuncak, 450'nin üzerinde yeni plan ve binlerce yeni manzara parçası ekleyen yedi muhteşem DLC paketini içerir. Klasik oyuncaklarla nostalji yap, sinematik akrobasi gösterileri tasarla, korkunç yeni alanlar ve çok daha fazlasını oluştur... ÖZELLİKLER Planet Coaster: Console Edition: Eğlence treni parkı imparatorluğunu kurarken kalabalıkları şaşırt, eğlendir ve korkut. Muhteşem Oyuncak Koleksiyonu: Dünyanın dört bir tarafındaki simgeleşmiş fuar alanlarından ve tema parklardan ilham alan dokuz yeni oyuncak içerir. Klasik Oyuncak Koleksiyonu: Çok yükseklere çıkan eğlence trenlerinden zarif gondollara kadar dokuz yeni oyuncak ve bir varyasyon. Dünya Panayırı Paketi: On güzel ülkeden ilham alan büyüleyici temalar, iki yeni eğlence treni ve bir yeni oyuncak. Macera Paketi: Bu orman temalı macerada maden arabalı oyuncaklar, tekne turları ve daha fazlası yer alıyor. Stüdyo Paketi: Müthiş akrobasi gösterileriyle ve Hollywood donatılarıyla sinema deneyimine hayat ver. Klasik Paket: Victoria dönemine özgü lüks oyuncaklar ve dekorasyonlarla eski dönemleri yaşa. Korku Paketi: İki yeni karanlık oyuncakla, ürkütücü manzarayla ve bir hayalet maskotla misafirlerinin cesaretini sına.