Planet Coaster: Klasik Paket
Klasik Paketle unutulmayan klasikleri deneyimle! Bu pakette, retro harikalar diyarı kurmana yardımcı olacak iki yeni tren, beş yeni oyuncak ve 230'dan fazla manzara parçası yer alıyor. Barbershop müzikleri ve trapez cambazlarıyla eski zamanların havasını yansıt, parklarını tarihi donatılarla dekore et, fal makineleri ve patlamış mısır makineleriyle eski günlerin büyüsünü kat! Zephyrus, en büyük trendir. Yüksek hızlı bir ahşap dev, en eski tasarımları anımsatır. Bunun dışında, retro çift kanatlı uçakların büyük bir ahşap boruda özgürce dolaştığı Aces Sky var. Round the World ise kendi ekseni üzerinde hareket eden vahşi bir dönme dolaptır. Test Flight, yana yatan bir uçak filosu ve bir sütun etrafında dönen bir varilden oluşur, Centrum ise binicileri dinamik olarak yana yatan santrifüjde döndürür. Listenin sonunda, ters dönen kabinlerde yolcuların sallandığı Loop Da Loop ve iki koltuklu arabalarda misafirleri döndüren Hurricane yer alıyor.