Paper io 2: Complete Edition
Haritayı kendi renginize boyayın, rakiplerinizi ortadan kaldırın, en yüksek puanı alın ve Paper io dünyasını ele geçirin. Şiddetli bir savaşta yarışın ve şampiyon olun! Özellikler - Dünyadaki ülke sayısı kadar harita - tek ekranda 4 oyuncuya kadar çok oyunculu mod! - Arazinizin görünümünü de değiştiren 40'tan fazla kaplama - Giymek için 11 komik şapka - 60+ farklı şekilli harita ile özel oyun - oyun sırasında ortaya çıkan güçlendiriciler - akılda kalıcı müzik - Herkesin oynayabilmesi için kolay kontroller - basit kurallar ve çok eğlence! Beyaz alanın ya da arkadaşlarınızın bölgesinin üzerinden süzülün ve o alanı sahiplenmek için kendi renginize geri bağlantı oluşturun. Dikkatli olun! Kendi renginizin dışına çıktığınızda kuyruğunuz saldırıya maruz kalır ve diğerleri tarafından elenebilirsiniz. Daha önce diğer oyunculara ait olan tüm beyaz alana saldırmak ve sahip olmak için stratejik becerilerinizi ve güçlendirmelerinizi kullanın!