Oxide - Full Board Pack
Bittiğini mi sandın? Basit bir azarla buna bir son vereceğimizi mi düşündün? Oxide - Full Board Pack ile tamamen korkunç ve içgüdüsel bir deneyimde hayatta kal! Oxide Room 208 Eski bir laboratuvarda kapana kısılan sekiz kişi, aksiyon dolu, dehşet verici bu beden dehşeti oyununda son anlarında hayatta kalmaya çalışacak. Oxide Room 208, et ile delilik arasındaki sınırın belirsizleştiği karanlık ve çarpık bir ortamda korkularınızla yüzleşmeniz için size meydan okuyor. Oxide Room 104 Kaçış odası oynanışına sahip, tüyler ürpertici bir beden dehşeti oyunu. Yanlış kararlar Matthew'u bu korkunç motele getirmiştir. Şimdi nasıl kaçacağına karar vermek sana kalmış. Canlı çıkabilecek misin?