EBOLA VILLAGE
90'ların orijinal hayatta kalma oyunlarından ilham alan klasik bir korku oyunu olan EBOLA VILLAGE, ana karakter Maria'nın Rusya'da meydana gelen gizemli olayları araştırdığı birinci şahıs maceranın modern bir versiyonudur. Maria evinde oturup en sevdiği diziyi izliyor, yayın kesiliyor ve biyolojik bir tehditle ilgili canlı yayın başlıyor. Maria, annesini ve eski kocası Ruslan'ı ziyaret etmek için köye gider... ve orada korkunç şeyler olmaya başlar... Karmaşık tarihi anlamalı, ne olduğunu ve bu olaya kimin dahil olduğunu öğrenmelisiniz. Oyunun iyi geliştirilmiş ortamı sizi tamamen Rus köyünün atmosferine kaptıracak.