Dinosaurs Bodycam
Avdan Sağ Kurtul. Dehşeti Kaydet. TAKTİK EKİPMANINIZIN MERCEĞİNDEN KENDİ DEHŞETİNİZİ YAŞAYIN. Uzak bir araştırma tesisinin karanlığa gömülmesini araştırmak üzere gönderilen seçkin bir müdahale ekibinin parçasısınız. Vücut kameranız, tarih öncesi yırtıcılar kan lekeli koridorlarda ve yoğun orman arazisinde sizi takip ederken her korkunç anı kaydediyor. - Gerçekçi vücut kamerası görüntüleri ile ham, filtrelenmemiş dehşeti deneyimleyin - - Taktiklerinizden öğrenen genetik olarak geliştirilmiş dinozorlara karşı hayatta kalma mücadelesi verin - Sınırlı mühimmat, bozuk görüntüler ve ekipman arızaları gerilimi artırıyor - Tesisin rahatsız edici sırlarını bir araya getirmek için kayıp vücut kamerası görüntülerini kurtarın - Dinamik korku sistemi, dehşet arttıkça nişan alma, dayanıklılık ve algıyı etkiliyor Göreviniz basitti: tesisi güvence altına almak. İçeride sizi bekleyenler hayal gücünün ötesinde. Her kükreme, her ayak sesi, her umutsuz atış—hepsi korkunç ayrıntılarla kaydedildi. Görüntüler yalan söylemez. Soru şu: Sizinkini biri bulacak mı? Avlan. Kaydet. Hayatta kal.