Chorus Of Carcosa
Chorus of Carcosa, R.W. Chambers'ın 'The King in Yellow' koleksiyonunun klasik korku kurgusundan ilham alan psikolojik bir korku oyunudur. Bir gece, kanlar içindeki bir komşusu kapısını çalınca, sığınağını terk etmek zorunda kalan bir heykeltıraş olarak oynuyorsunuz. Bilinmeyenle yüzleşmenin korkusunu yaşayın Tehlikeler ve gizemlerle dolu, sürekli değişen, harap bir apartmanda hayatta kalın... Ses çıkarmadan! Yoksa ONLAR sizi duyacak... Alternatif bir gerçekliğin gizemini çözün Etrafınızı çarpık bir alem sarıyor. Tüm bu değişiklikler gerçek mi? Yoksa sadece kabus gibi halüsinasyonlar mı? Kaçabilirsiniz ama kurtuluş bir yanılsama Sizi buldular ve artık geri dönüş yok. Belki de bazen etrafınızdaki deliliği kucaklamak ve ona doğrudan bakmak daha akıllıcadır.