Quisisana
Bir fırtına var ve kendinizi karanlıkta kalmış eski bir villanın önünde buluyorsunuz. Dolunay gökyüzünde parlıyor, ev terk edilmiş gibi görünüyor, ancak bir şey sizi içeri girmeye zorluyor. Kapıdan içeri adım attığınız anda, bir şeylerin ters gittiğini hemen hissediyorsunuz. Havada doğal olmayan bir sessizlik var, soğuk ve ağır. Buraya nasıl geldiğinizi hatırlamıyorsunuz, ancak bir şey kesin: yalnız değilsiniz. Gölgelerde bir şey hareket ediyor... ve sizi izliyor. Villayı keşfetmeli, ipuçları aramalı ve neler olduğunu anlamak ve en önemlisi bir çıkış yolu bulmak için bulmacaları çözmelisiniz. Ancak dikkatli olun: burayı rahatsız eden varlık, bu kadar kolay ayrılmanıza izin vermeyecek. Hayatta kalıp gerçeği ortaya çıkarabilecek misiniz?