Y. Village - The Visitors
DİKKAT Oyunumuz gerçek aktörlerin yer aldığı gerçek çekimlerle oluşan yapısı ile sizlere farklı bir deneyim sunuyor. HİKAYE İsmini bilmediği bir köyle ilgili sürekli kabuslar gören Batu'nun hayatı bir gün kapısına bırakılan gizemli bir mektup ile değişir. Mektupta sadece buz kesen bir cümle vardır: "Kabuslarından kurtulmak istiyor musun? Seni bekliyoruz..." Bir sonraki gün, bu kez gizem daha da derinleşir; kapısına bırakılan ikinci bir notta köyün adı yazmaktadır. '' Y. Köyü '' Kendisini kimlerin çağırdığını bilmediğinden ötürü başına gelebilecek tehlikelerden çekinen Batu köye gitmek için bir grup toplar. Ancak köyün sınırlarına yaklaştıklarında karşılarına çıkan gaz maskeli, tekinsiz birinin varlığı, ekibi korkutur. Batu dışında hepsi korkuya kapılır. Çünkü Batu bu kişiyi görmediğini söyler. Batu adamı göremediği için arkadaşlarının korkudan halüsinasyon gördüklerini düşünerek yoluna devam eder. Batu’nun yanında sadece tek bir arkadaşı kalmıştır. ve iki kişi olarak köyün yolunu tutarlar. Köyde, misafirperver bir yerli olan Hasan tarafından karşılanırlar. Buraya kadar her şey normaldir. Ancak Batu gece, bir siren sesiyle uyandığında köyün gerçekte ne kadar korkunç olduğunu görecektir. Çünkü Batu'nun arkadaşı yatağında yoktur ve ortadan kaybolmuştur. Batu arkadaşını bulabilmeyi ve köydeki gizemi çözüp kaçmayı başarabilecek mi? Batu'yu köye çeken şey nedir? Köyde hangi sırlar çözülmeyi beklemektedir? Gizemlerle dolu bu korkunç köyde Batu'yu bekleyen şaşırtıcı son acaba ne olacaktır? HİKAYE HAKKINDA BİLGİ Oyunda ki hikaye gerçek bir olaydan esinlenip uyarlanmıştır. Oyunun senaryosu profesyonel sinema filmi senaristi tarafından yazılmıştır. (Batuhan Gündüz) TEMA Oyunda ki köy gerçek bir köyden örnek alınarak tasarlanmıştır. Tamamen gerçek bir mekandır. Oyun içinde ki çoğu ev özel olarak hazırlanmıştır. Oyunda 10'dan fazla köy evi mevcuttur. Gerçek bir mekan ve gerçek bir olay ele alındığı için oyuna büyük bir emek harcanmış ve sizlerin beğenisine sunulmuştur. OYNANIŞ Oyun tek kişilik first person oyunudur. Oyunda ilerleyebilmek için notları okumanız ve kaseti izlemeniz gerektiğini unutmayın. HASSAS İÇERİK Ani sesler ve korkunç karakterlerden dolayı oyun hassas kişilere önerilmez.