I'm on Observation Duty 6
Gizemli bir organizasyonun çalışanı olarak oynayacaksın ve görevin, canlı güvenlik kamerası görüntülerini izleyip keskin gözlerini ve güçlü hafızanı kullanarak dünya dışı anomalileri bildirmek. Tüm gece vardiyası boyunca hayatta kalabilecek misin yoksa paranoyaya mı yenik düşeceksin? Her birinin kendine özel ürkütücü "anomalileri" olan altı benzersiz seviyede güvenlik kameralarını izle, hareket eden mobilyalardan uzaylı davetsiz misafirlere kadar farklı doğaüstü olaylar olabilir. Anomalileri "düzeltmek" için rapor et ve gece boyunca hayatta kal. I'm on Observation Duty, oyuncular tarafından sevilen ve ünlü içerik yaratıcıları tarafından paylaşılıp milyonlarca izlenme alan, "aradaki farkı bul" tarzındaki korku oyunlarında bir trend başlatan orijinal viral seridir.