Let Me Sleep
Let Me Sleep’te uykusunu bir türlü alamayan yorgun bir gence yardım eli uzatman gerek. Uykusunu alamaması da hiç şaşırtıcı değil çünkü dinlenmeye çalıştığı ev türlü türlü dehşetlerle ve canavarlarla dolu! Ona yardımcı ol, ürkütücü bulmacalar çöz ve bazen biraz da pis işler yap... Hepsi de arkadaşımızın mışıl mışıl uyuyabilmesi için tabii. Her kapının, her yatağın, yerdeki her çatlağın altında ve ardında sırlar gizli. Ne kadar ilerlersen, işler o kadar ürpertici bir hâl alıyor!