CASE RECORDS: Fear of Abduction
CASE RECORDS, CASE: Animatronics ve CASE 2: Animatronics Survival oyunlarının evreninin bir parçası olan psikolojik bir korku oyunudur. Oyuncu, 17 yaşında bir kız öğrenci olarak oynamalı ve Aurora'nın bir banliyösü olan Crowvale'deki polis karakolunda gönüllü olarak kayıp kişilerin gizemlerini çözmelidir. Şehrin karanlık köşelerini devriye gezerek ve keşfederek korkunç gizemlerini çöz. Ama gönüllü olduğunuz süre boyunca en önemli şey kendinizi kaybetmemenizdir.... Özellikler: - Gizemli atmosfer - Sonu etkileyecek etkileşimli diyaloglar ve seçimler sistemi - Benzersiz mini oyunlar - Kaçışınız olabilecek çevreyle etkileşim.. Tek bir yanlış adımın hayatınıza mal olabileceği heyecan verici bir psikolojik korkuya hazır olun.