The Mortuary Assistant
Eğitimini tamamladıktan sonra River Fields Morgunda stajyer olarak çalışmaya başlıyorsun. Birkaç ay boyunca bir yandan Morg görevlilerine günlük işlerde yardım ederken bir yandan da her türlü tahnit işleminin nasıl yapıldığını, ölülerle nasıl ilgilenmen gerektiğini öğreniyorsun. Derken bir gece geç bir saatte bir cesedi tahnitlemek üzere işe çağrılıyorsun, ne de olsa ölüm vakitsiz geliyor. Gelgelelim hem bu cesetlerin hem de senin üstünde bir tuhaflık var gibi. O sırada telefon çalıyor, arayan kişi ise morgun sahibinden başkası değil. Meğer söylentiler doğruymuş, zira artık morgdan ayrılman mümkün değil.