The Occultist
The Occultist'te paranormal olay araştırmacısı Alan Rebels, babasının aniden ortadan kaybolmasının nedenini bulmak için gizemli GodStone adasına gidiyor. Babası yıllardır adadan sürekli bahsetse de Alan sadece babasının burada doğup çocukluğunun ilk yıllarını burada geçirdiğini biliyor. Ancak Alan tek başına gitmiyor. Yanında mistik sarkacını da götürüyor. Bu mistik sarkaç, Alan'a önceki paranormal olay araştırmalarında eşlik etmiş, kökeni bilinmeyen bir nesne. Alan, sisli sokaklardan ve insanı çıldırtan binalardan başka bir şey kalmamış gibi görünen bu gizemli GodStone adasını keşfederken şu netleşiyor: Bu vaka önceki vakalara hiç benzemeyecek. GodStone'da 1950'li yıllara kadar, adı kötüye çıkmış korkunç bir tarikat yaşıyormuş. Bu tarikat rahatsız edici deneyler ve acımasız ayinler yapıyormuş. O gün bugündür adaya ayak basan olmamış. Ta ki bugüne dek. Alan, GodStone'un insanı huzursuz eden sokaklarında ve binalarında kalmış gibi duran uğursuz ruhlarla paranormal yeteneklerini kullanarak etkileşime geçmeli veya ruhlar öfkelenecek olursa onlardan ne pahasına olursa olsun kaçmalı. Alan Rebels paranormal olay araştırmacısı olduğundan bu olaylara alışık. Ancak gizemli GodStone ve babasının kayboluşunun nedenini araştırmak Alan'ın becerilerini sınayacak. Daha önce hiçbir araştırmaya benzemeyen GodStone, Alan'ın doğaüstü olaylar dünyasında neler olabileceğine dair görüşlerini sarsacak. GodStone'da kaldırılabilen bir lanet saklı olabilir... Peki ama bu lanet kaldırılmalı mı?