Myths & Fairy Tales Bundle
Efsaneleri ve masalları sever misin? Bu pakette, Slav ve Roma efsanelerini temel alan hikayeler bulacaksın. Bulmacaları çöz, gizli nesneleri bul, güçlü antik eserleri geri al ve aileni kurtar. Bu paket şunları içerir: The Myth Seekers: The Legacy of Vulkan - Kadim tanrıların mirasıyla yüzleş! Endless Fables: Shadow Within - Rüyalar göründükleri gibi değildir. Eventide 2: Sorcerer's Mirror - Slav topraklarının sihrini keşfet!