Hiçliğin ortasında bir yerde, bir patlama geceyi paramparça eder. Herkes bir sarsıntıyla uyanır. Neredeler? Kim onlar? Görünüşe göre, çölde patlayan her neyse hafızalarını silmekten fazlasını yapmış. Her köşesinde tehlikenin kol gezdiği ve karakterlerin olabildiğince aldatıcı ve tuhaf olduğu bir kasabada, Betty ile birlikte maceraya atılın. Güce aç bir belediye başkanı, kan davası güden göbekli bir domuz, doğaüstü olaylara takıntılı bir şerif ve inanması zor ama ince yazıları okumayan bir kraken var. Oh, bir de herkesin varlığını ortadan kaldıracak küçük bir kıyamet günü komplosu var. Ama hey, bunu sonra düşünürüz, olur mu? 3 Minutes to Midnight, oyunların altın çağını selamlarken yenilikçi oynanış ve hikaye anlatımıyla kendi yolunu açıyor. İster zeka gerektiren bulmacaların, ister sürükleyici anlatıların hayranı olun, ister sadece iyi bir kahkaha atmak isteyin, bu oyun unutulmaz bir deneyim için biletiniz.