Harold Halibut
Harold Halibut; uzayda bir okyanusta suyun dibine batıp kalmış, şehir büyüklüğündeki bir uzay gemisinde geçen hayatın ve dostluğun hikâyesini konu alan el yapımı bir oyun. Evin olan bu devasa uzay gemisinin, soğuk savaşın kıyısındaki dünyadan kaçarak insan ırkının yaşayabileceği bir gezegen aramak üzere yola çıkışının üstünden 250 yıl geçmiş. Sen, geminin baş bilim insanı Jeanne Mareaux'nun genç laboratuvar asistanı Harold'sın. Gemi sakinlerinin büyük bir kısmı, hayatlarını batık gemide sürmeyi kabullenmişken Mareaux hâlâ gemiyi bu gezegenden kurtarıp daha kuru bir ev bulmak için durmak bilmeden çalışıyor. Tabii, FEDORA I'in tuhaf, harika ve farklı sakinleri de Harold'ı bir hayli meşgul ediyor... Ta ki kaderin oyunu denebilecek bir karşılaşma, Harold'ı asla hayal edemeyeceği bir dünyanın içine çekene dek. Üstelik bu dünya, Mareaux'nun yeniden fırlatma planlarının anahtarını da barındırıyor olabilir. Göz alıcı retro ve gelecek temalı bu dünyada "evin" gerçek anlamını arayan Harold'a katıl.