Syberia Remastered
İlk çıkışının üzerinden 20 yılı aşkın bir süre geçmesinden sonra Syberia tamamen modernize edilmiş sürümüyle yeniden doğuyor. Efsanevi mekânlarını ve unutulmaz karakterlerini göz alıcı görsel yenilemeler, yeniden tasarlanmış oynanış ve oyunu bir klasik hâline getiren büyüleyici anlatımıyla yeniden keşfet. New Yorklu epey başarılı bir avukat olan Kate Walker, eski bir otomaton fabrikasının satışını tamamlamak için Fransız Alpleri'ndeki uzak bir köye gönderilir. Ancak sıradan bir görev gibi başlayan bu yolculuk kısa sürede Doğu Avrupa'nın karlarla kaplı diyarlarında geçen olağanüstü bir serüvene dönüşür. Kate, sadık ve eşsiz bir otomaton olan Oscar ile beraber dâhi mucit Hans Voralberg'ün peşine düşerek gizemli ve unutulmuş yerleri, sıra dışı karakterlerle dolu dünyaları keşfeder. Hans ise gerçekleştirmesi neredeyse imkânsız bir hayalin peşindedir: efsanevi Syberia adasında yaşayan son mamutları bulmak. Bu yolculuk, Kate'in bildiğini sandığı ne varsa sorgulamasına yol açacak beklenmedik, heyecan verici ve son derece duygusal bir macera olacak. İlk olarak 2002'de çıkan Syberia benzersiz atmosferi, güçlü anlatımı ve Benoît Sokal'ın zengin sanatsal vizyonu sayesinde macera türünde bir dönüm noktası hâline geldi. Bu yenilenen sürüm "Syberia: The World Before" ve yeni çıkan "Amerzone: The Explorer's Legacy" gibi Benoît Sokal imzalı diğer oyunların izinden giderek bu başyapıtı (yeniden) keşfetmek için bir fırsat sunuyor. - Sadık ve büyüleyici bir yenileme: Syberia'nın ikonik karakterleri tamamen yeniden tasarlandı, oyunun en sembolik mekânlarıysa etkileyici 3 boyutlu grafiklerle hayat buldu. Benoît Sokal'ın kendine özgü tarzına sadık kalınarak titizlikle yeniden inşa edilen mekânlar, görsel evrenine daha derin bir bakış sunuyor. - Yeniden tasarlanmış mekanik bulmacalar: Oyunun karmaşık bulmacalarının, Voralberg'ün dehasının arkasındaki sırları keşfetmedeki temel rolü korundu ve bulmacalar hem daha akıcı hem de oyuncuların daha alışkın olduğu bir deneyim sunacak şekilde yeniden ele alındı. - Modernize edilmiş bir oynanış deneyimi: Günümüz standartlarına uygun hâle getirilmiş ve oyunun hem düşünsel hem de anlatı odaklı ruhunu bozmayan kullanıcı arayüzü, 3 boyutlu gezinme ve daha akıcı kontrollerle Kate Walker'ın yolculuğunu yeniden keşfet. - Zengin ve sürükleyici bir dünya: Syberia seni Alpler'deki Valadilène kasabasından Doğu Rusya'nın buzlarla kaplı diyarlarına kadar gizem, otomatonlar ve büyüleyici makinelerle dolu bir dünyaya götürüyor. Gerçekçiliğin düşsel harikalarla harmanlandığı bir clockpunk macerasına dalış yap. - Duygusal ve unutulmaz bir hikâye: Kate Walker'ın hukuki görevi, derin bir kendini keşfetme yolculuğuna dönüşüyor. Beklenmedik karşılaşmalar, duygusal seçimler ve hayranlık uyandıran anlarla dolu bir hikâye ile Syberia, tuhaflık ve yücelik arasındaki çizgiyi bulanıklaştırıyor.