Blue Wednesday
Oyuncunun şehirde dolaşabileceği ve çeşitli NPC'lerle sohbet edebileceği, piyano çalabileceği ve ana karakter Morris aracılığıyla birçok başka öğeyle etkileşime girebileceği etkileşimli bir oyun. Oyunun ana bölümleri, mini oyunlar ve maceralar ve oyunun önemli anlarında ortaya çıkan canlı ara sahneler aracılığıyla Morris'in hikayesi hakkında daha fazla şey öğrenebilirsiniz. Oyuncunun kendini oyuna kaptırmasına ve ana karakterin anlatımını takip etmesine yardımcı olan 20'den fazla mini oyun vardır. Oyun ayrıca, oyun deneyimini zenginleştiren koleksiyon öğeleri ve NPC'lerin hikayelerini de sunar.