Crowns and Pawns: Kingdom of Deceit
Eski efsaneler Avrupa'da geçen bu hoş ve gizemli macerada hayat buluyor. Crowns and Pawns, günümüzde geçen imlece dayalı bir maceradır. Oyunumuz, Avrupa tarihinin keşfedilmemiş kısımlarını tüm dünyadaki maceracılar için öne çıkarıyor. Litvanya Büyük Dukalığı'nın efsanevi hikâyelerini deneyimle, KGB'nin kötü niyetli kolunu ifşa et, taçsız kralın sırlarını ortaya çıkarmak için bulmacaları çöz ve ipuçlarını takip et. Hikâyemiz, hiç beklenmedik bir şekilde dedesinden Litvanya'da bir ev miras kalan Milda adındaki Şikagolu bir kızı anlatıyor. Milda, Avrupa'ya vardığında kim olduğunu bilmediği bir adam onu tehdit edip mirasını reddetmesini söyler. Bunun üzerine kararlılığı ve merakı artan Milda, yıpranmış evi keşfetmeye koyulup 15. yüzyıla kadar uzanan eski evraklar ve ipuçları bulur. Çok geçmeden, uzun zamandır kayıp olan gizemli bir eserin tehlikeli keşfinin parçası olur... Ana özellikler: - Avrupa'daki çeşitli gerçek mekânları içererek günümüz dünyasını tarih ve efsanelerle harmanlayan bir yapım. - Güzel ortamlarda gizli nesneleri bulmayı deneyeceğin, envanterindekileri yaratıcı şekillerde kullanmaya çalışacağın, ilginç diyalog seçenekleri ve çok daha fazlasını içeren klasik imlece dayalı bulmacalar. - Modern grafik özellikleriyle hayat bulan elle çizilmiş ve boyanmış çizimler. - Kararlarına göre tepki veren bir dünya. - Bulmacaları çözmek için (ya da sırf eğlencesine) ana karakterin görünüşünü değiştir. - Tümü seslendirmeli diyaloglar. - Ödüllü besteci Daniel Pharos tarafından bestelenen müzikler.