The Myth Seekers: The Legacy of Vulkan (Xbox Version)
Roma mitolojisi uzmanı ve Myth Seekers ajansının yeni üyesi Amelia olarak oynuyorsun. Görevin kısa süre önce gizemli bir şekilde ortadan kaybolan ajan arkadaşının soruşturmasına devam etmek. İlk işin Vezüv Kodeksi'ni bulmak ve Lorenzo adındaki İtalyan bir ajanla temasa geçmek. Birlikte Vulcan'ın Çekici adı verilen güçlü eserin izini sürmeniz gerekecek. Zaman çok önemli çünkü şeytani güçler de kutsal emaneti arıyor. İtalya'yı baştan sona dolaşacağın bu etkileyici macera sırasında sayısız bulmaca çözecek ve gizli nesne sahnelerinde ipuçları arayacaksın. Pompeii'nin yok edilmesinin ardındaki gerçeği öğren ve bir başka olası felaketi önlemek için hem zamanla yarış hem de ajansın düşmanlarıyla karşı karşıya gel!