Mortal Kombat 11
İz bırakan serideki yeni geliştirmeler ile Mortal Kombat her zamankinden de daha iyi olarak geri döndü. Yepyeni Özel Karakter Varyasyonları özelliği, dövüşçülerinizi emsalsiz bir şekilde özelleştirip, size özel bir hâle getirmenize olanak sağlıyor. Yeni grafik motoru, her kafatası kırılışını ve göz çıkarma anını size sergiliyor ve sizi bunları hissedebileceğiniz kadar dövüşe yaklaştırıyor. Yeni ve geri dönüş yapan Klasik Dövüşçülerden oluşan bir kadro ile, Mortal Kombat'ın rakipsiz sinematik hikâye modu 25 yıllık efsaneyi devam ettiriyor.