Pocket Bravery
Street Fighter, Fatal Fury ve The King of Fighters gibi 90'ların klasik dövüş oyunlarından ilham alan "Pocket Bravery", "Neo Geo Pocket" estetiğini retro temalı bir modern dövüş oyunuyla birleştiriyor! Orijinal karakterler, parlak renkler ve etkileyici çarpışma sistemiyle "Pocket Bravery", üst düzey oyuncular da göz önünde bulundurularak yeni başlayanların kolayca erişip oynayabileceği hâle getirilerek tasarlandı!