Nightwolf
Her kuşakta Ulu Ruh, Matoka'nın şampiyonu ve koruyucusu bir Nightwolf olmayı hak eden bir savaşçıyı seçer. Grey Cloud, kabilesinden arta kalan kutsal eserlerin Black Dragon tarafından yağmalanmasını önlemek için hayatını ortaya koyarak bunu hak ettiğini kanıtladı. Nightwolf formundaki Grey Cloud, Ulu Ruh'un ona bahşettiği sıra dışı bir büyüye sahiptir. Bu gücü sadece Matoka'nın geleceği için savaşırken değil, aynı zamanda Earthrealm'in tamamını korumak için de kullanır.