Fujin
Rüzgâr Tanrısı Fujin, kardeşi Raiden ile birlikte Earthrealm'in koruyucusu olarak Kadim Tanrılara hizmet eder. Nazik ve dost canlısı biri olarak insanların yüreklerindeki iyilik ve kahramanlığı ortaya çıkararak nefret ve zorbalığa karşı savaşta onlara ilham verme becerisine sahiptir. Fujin, Earthrealm'in en güzel günlerinin henüz yaşanmamış olanlar olduğuna inanır ve bu parlak geleceğe ulaşmak için savaşır.