Terminatör T-800
"Terminatör: Kara Kader" filmindeki Terminatör T-800, bir sayborg suikastçıdır. Zamanda yolculuk yaparak kıyamet sonrası dönemden bizim zamanımıza gönderilmiştir. Yok edilmesi neredeyse imkânsızdır. Üstün teknoloji, dövüş teknikleri ve yapay zekayla donatılan bu suikastçı, esaslı bir ölüm makinesidir.