Morbid: The Lords of Ire
"Gaharlar, yenilseler bile asla gerçekten ölmediler. Sabırla uyudular, tekrar dirilme fırsatını elde edene kadar vakitlerini beklediler. Morbid: The Lords of Ire, eleştirmenlerden büyük beğeni toplayan izometrik souls benzeri ARYO “Morbid: The Seven Acolytes”ın bir sonraki bölümüdür ve cesur Striver, acı ve ızdırap dolu karanlık ve tuhaf bir dünyada korkunç yaratıklarla savaşmak için bir kez daha geri dönüyor." YENİ BİR PERSPEKTİFTEN YENİ BİR MACERA Yepyeni 3 boyutlu bir perspektifte korkunç düşmanlarla savaşın. Önünüze çıkan her şeyi parçalamak için bir dizi ölümcül silah, ekipman ve kutsamayla korkunç yaratıkları katledin. GELİŞMİŞ AKIL SAĞLIĞI SİSTEMİ Morbid: The Seven Acolytes’taki akıl sağlığı sistemini temel alan bu sistem ile savaşa yaklaşımınız, çevrenizdeki dünya üzerinde ciddi bir etkiye sahip olabilir. Kendinizi deliliğe teslim etmek, size büyük bir güç kazandırabilir ancak aynı zamanda büyük bir risk de taşır ve dünyayı algılama biçiminizi dinamik bir şekilde değiştirir. IZDIRAP DOLU ORTAMLAR KEŞFEDİN Ire’ın beş dünyasında savaşarak ilerleyin. Soğuk dağlardan çürümüş şehirlere ve ötesine uzanan beş benzersiz grubun yaşadığı korkunç korku-punk âlemleri. Bu topraklara çöken kötülükten kurtulmak için kutsal görevinizi yerine getirin. SONSUZ DEHŞETLERLE YÜZLEŞİN Dehşet verici düşmanlara meydan okuyun, korkunç rakipler avlayın ve canavarlaşmış Ire Lordlarına meydan okuyun. Daha fazla kan, daha fazla ceset, daha fazla Morbid.