Yeni bir dünyaya hoş geldin! Bir avcı rolünde oyna ve avantaj kazanmak için yer şekillerini ve orada bulunan çeşitli canlıları kullanabileceğin canlı, nefes alan bir ekosistemdeki yırtıcı canavarları öldür. İster tek başına, ister üç diğer oyuncuyla ortak olarak avlan ve yeni ekipmanlar üretip daha büyük ve daha kötü yaratıkları öldürmek için katlettiğin düşmanlarından düşen malzemeleri kullan!