QubicGamesSimülasyon
Malzemelerinizi seçin, dilimleyin, hazırlayın, şık bir şekilde sunun ve eğlenceli mini oyunlarda lezzetli yemekler servis edin! MasterChef hakemleri, performansınız ve hızınıza göre yemeğinizi değerlendirecek. Yolculuğunuz boyunca yeni tarifleri, zorlukları ve mini oyunları tamamlayarak kilidini açın! TATLI BİR NOEL HEDİYESİ KAZANIN Meyveler, kuruyemişler, tatlılar, 2500 prestij madeni parası ve benzersiz bir çırpıcı içeren bir kutuyla aşçılık kariyerinize başlayın! 120'DEN FAZLA TARİFLE PRATİK YAPIN VE ÖĞRENİN! Bugün ne pişirmek istiyorsunuz, Margherita pizzası mı yoksa sushi mi? MİNİ OYUNLARDA MEYDAN OKUYUN Birbirinden farklı mini oyunları deneyin! Zorluklar ekstra zorlu tariflerle sizi pişirmeye yönlendirecek. Hepsini başarabilecek misiniz? STİL SAHİBİ BİR ŞEKİLDE PİŞİRİN Kendi avatarınızı oluşturun ve istediğiniz gibi özelleştirin! Geniş bir kıyafet, aksesuar ve önlük yelpazesinden seçim yaparak en cool şef olun! MUTFAK EKİPMANLARINIZI GÜNCELLEYİN Mini oyunlar, etkinlikler ve zorlukları tamamladıkça tencere, mutfak gereçleri, tabaklar ve diğer ekipmanları toplayabilir ve yükseltebilirsiniz! Mutfak eşyaları bir şefin en iyi dostudur! Artık bir usta şef olduğunu kanıtlama zamanı!