Bu DLC ile şunların kilidini açacaksınız: - Büyük miktarda meyve, kuruyemiş ve tatlı! - Yeni benzersiz bir çırpıcı - 2500 prestij parası Mutfakta bir numaralı şef olduğunuzu kanıtlayın!