MasterChef: Learn to Cook! - Meat, Dairy & Seafood
Bu DLC ile şunların kilidini açacaksınız: - Büyük miktarda et, süt ürünleri ve deniz ürünleri! - Yeni benzersiz bir bıçak - 2500 prestij parası Mutfakta bir numaralı şef olduğunuzu kanıtlayın!