MasterChef: Learn to Cook! - Vegetables & Grains
Bu DLC ile şunların kilidini açacaksınız: - Büyük miktarda sebze ve tahıl! - Yeni benzersiz bir soyucu - 2500 prestij parası Mutfakta bir numaralı şef olduğunuzu kanıtlayın!