KeyWe
KeyWe'ye hoş geldin. Bu sevimli ama kaotik, koop posta işleme bulmaca oyununda görevin gelen ve giden postaları tasnif erderek en kısa sürede yerlerine ulaşmasını sağlamak. Bungalow Basin Telepost İşleme Merkezinde işe yeni başlayan Jeff ve Debra adında iki küçük kiwi kuşu olarak oynuyorsun. Onlardan başka eleman yok. Jeff ve Debra çeşitli kumanda kollarının, düğmelerin, zillerin bulunduğu bu interaktif iş yerinde birbirleriyle iş birliği içinde zıplayarak, gagalarını, kanatlarını ve bazen popolarını kullanarak postaları tasnif etmek ve vaktinde yerine ulaşmasını sağlamak zorunda. Gelen Posta bölümünden Giden Yükleme bölümüne, Telgraf Masasından Yardımcı Devekuşu elemanlara kadar bu komplike Telepost merkezi adeta makine gibi tıkır tıkır işliyor... yani, çoğunlukla.