ISLANDERS: New Shores
Çok sevilen minimalist şehir kurma oyununun ikincisi geldi. Kapsamı büyüyen oynanışı, göz alıcı görselleri ve orijinal oyunun üzerine inşa edilen yepyeni özellikleriyle ISLANDERS: New Shores, seni sakin bir dünyada yaratıcılığını tekrar konuşturmaya çağırıyor. Oyunun uzun süreli hayranları da yeni oyuncular da oyunu yepyeni bir şekilde keşfedecek, inşa edecek ve stratejiler kuracak. 50 Farklı Bölümde Hayalini Kurduğun Şehirleri İnşa Et 6 farklı biyomda 44'ten fazla bina çeşidini keşfet ve her biri için 4 göz alıcı rengi uygulayıp stratejini dilediğin şekilde özelleştir ve gerçek anlamda eşsiz şehirler kur. Kendi oyun modunu kendin seç: Yüksek Skor Modu rekabeti sevenler için, Sandbox Modu ise yaratıcılığını konuşturmak isteyenler için ideal. Yeni Özelliklerle Dolu Bir Dünyayı Keşfet Fotoğraf Modu - Özelleştirilebilir filtreler ve dönebilen bir kamerayla göz alıcı ada tasarımlarının fotoğraflarını çek ve paylaş. Daha Kapsamlı Oyun Müzikleri - Oyunun toplam 75 dakikalık orijinal müziğinin tadını çıkar ve inşaat maceran için en mükemmel havayı yakala. Dinamik Skor Sistemleri - Oyun deneyimini daha keyifli kılmak için görüş hattı, mesafe bonusları ve adalar arası stratejilere göre skor kazanabildiğin yenilikçi skor yöntemlerinde ustalaş. Lütuflar - Oyunda ilerlerken sana özel taktiksel avantajlar sağlayabilecek, tek kullanımlık güçlendirmeler aç. Twitch Entegrasyonu - Artık yayıncılar oyunun içerisine doğrudan entegre edilmiş olan interaktif özellikler sayesinde izleyicileriyle etkileşime girebilir. Deneyimi Bir Üst Seviyeye Taşıyan Görsel Yenileme Minimalist estetiği baştan sona yeniden tasarlanan ISLANDERS: New Shores, oyuncular için görsel bir ziyafet olmanın yanı sıra derin ve stratejik bir oynanış da sunuyor. İster rahatlamak için ister inşa kabiliyetlerini zorlamak için oyna, gideceğin her yeni kıyıda yaratıcılığını yansıtabileceğin boş bir sayfa bulacaksın. Temel Özellikler - İki oyun modu: Yüksek Skor ve Sandbox (ayrı kayıt yuvaları) - 44 farklı bina türü ve 7 ada özelliği - Sınırsız çeşitlilik sunan 50 dinamik ada oluşturucu - Dönebilen kamerası ve filtreleriyle Fotoğraf Modu - 75 dakikalık orijinal ve sürükleyici oyun müzikleri - Lütuflar: Stratejik oynanış sağlayan tek kullanımlık güçlendirmeler - Akıllıca kurulan taktikleri ödüllendiren ileri düzey skor sistemleri - İnteraktif bir yayın deneyimi sunan Twitch entegrasyonu ISLANDERS: New Shores her bir adanın yeni bir macera olduğu, her yeni macerada olağanüstü sonuçlar yaratılabilecek bir oyun.