Paketin içeriği, çıkış gününde kullanılabilir hale gelecektir ISLANDERS: New Shores ve 10 Fotoğraf Modu Filtresi ile sonsuz sayıda yeni kıyı keşfet ve en güzel anlara tarz kat. Şunları içerir: ISLANDERS: New Shores - Oyunun ilgi çekici klasik yönlerini korurken yaratıcılığa da yeni kapılar aralayan heyecan verici özelliklere sahip, sakin ve minimalist bir dünyada kendi adanı inşa et. ISLANDERS: New Shores Fotoğraf Filtresi Paketi - Anı yakalayabileceğin 10 yeni filtreyle fotoğraf moduna yeni bir soluk geliyor.