Coatsink, Thunderful PublishingStrateji
Paketin içeriği, çıkış gününde kullanılabilir hale gelecektir Ada Gezgini Koleksiyonu'yla hem ISLANDERS: New Shores'u hem de ISLANDERS (klasik) oyununu deneyimle. Şehir kurma türüne rahat bir atmosfer getiren serinin ilk oyunundan hem derinlik hem tekrar oynanabilirlik ekleyerek bu temellerin üstüne kat çıkmayı başaran devam oyununa... Şunları içerir: ISLANDERS: New Shores - Oyunun ilgi çekici klasik yönlerini korurken yaratıcılığa da yeni kapılar açan heyecan verici özelliklere sahip, sakin ve minimalist bir dünyada kendi adanı inşa et. ISLANDERS (Klasik) - Renkli adalarda şehirler inşa edebileceğin minimalist bir strateji oyunu. Sürekli değişen sonsuz sayıda yeni diyarı keşfet, yerleşimlerini hayat dolu köylerden büyük şehirlere geliştir ve rahatlatıcı atmosferin tadını çıkar.